#خرید
#кракен
#mega
#bfia
#טלגראס
Avanceret søgning
Log på
Tilmeld
Nattilstand
Vælg Sprog
Arabic
Bengali
Chinese
Croatian
Danish
Dutch
English
Filipino
French
German
Hebrew
Hindi
Indonesian
Italian
Japanese
Korean
Persian
Portuguese
Russian
Spanish
Swedish
Turkish
Urdu
Vietnamese
Begivenheder
Gennemse begivenheder
Mine begivenheder
Blog
Gennemse artikler
Marked
Seneste produkter
sider
Mine sider
Synes godt om sider
Mere
Forum
Udforske
Populære opslag
Spil
Film
Jobs
Tilbud
Finansiering
Begivenheder
Marked
Blog
Mine sider
Se alt
Forum
Gennemse forum
Medlemmer
Søg
Mine tråde
Min Svar
Svar > Зачем записывать звонки клиентов?
Emne
[quote][b]Lemoniy skrev:[/b][nl]А я бы сказал, что это ваша прям критическая ошибка, что не используете запись звонков. Во-первых, могут возникнуть юридические сложности с клиентом, и запись поможет доказать вашу правоту. Во-вторых, вы можете контролировать общение ваших сотрудников с клиентами. Видеть как сотрудник заинтересован в продажах и если что, то принимать меры. Заодно, на примере хорошего общения, обучать новичков. В-третьих, как отмечали выше, по звонкам делается анализ и по оценкам клиентов можно улучшать свой сервис, свои услуги и тд. И ещё много нюансов есть прослушивания звонков, которые имеют большую пользу. Почитайте про них более подробно тут [url]https://takethecake.ru/baza-znaniy/zapis-zvonkov-zachem-slushat[/url] . И я бы рекомендовал таки начать записывать звонки.[/quote]
Svar
Indlæs mere
Indlæs mere
Rediger tilbud
Tilføj niveau
Tier titel
Tierpris
Fordele
Snak
Chat uden lyd- og videoopkald
Chat med lydopkald og uden videoopkald
Chat uden lydopkald og med videoopkald
Chat med lyd- og videoopkald
Live stream
Niveaubeskrivelse
Niveaubillede:
Vælg et billede
Slet dit niveau
Er du sikker på, at du vil slette dette niveau?
Anmeldelser
Indlæs mere
Betal med tegnebog
Betalingsadvarsel
Du er ved at købe varerne, vil du fortsætte?
Anmod om tilbagebetaling
Forklar venligst årsagen