#خرید
#кракен
#mega
#bfia
#טלגראס
avancerad sökning
Logga in
Registrera
Nattläge
Välj Språk
Arabic
Bengali
Chinese
Croatian
Danish
Dutch
English
Filipino
French
German
Hebrew
Hindi
Indonesian
Italian
Japanese
Korean
Persian
Portuguese
Russian
Spanish
Swedish
Turkish
Urdu
Vietnamese
evenemang
Bläddra bland evenemang
Mina händelser
Blogg
Bläddra bland artiklar
Marknadsföra
Senaste produkterna
Sidor
Mina sidor
Gillade sidor
Mer
Forum
Utforska
populära inlägg
Spel
Filmer
Jobb
Erbjudanden
Finansiering
evenemang
Marknadsföra
Blogg
Mina sidor
Se allt
Forum
Bläddra i forumet
Medlemmar
Sök
Mina trådar
Min Svar
Svar > Зачем записывать звонки клиентов?
Ämne
[quote][b]Lemoniy skrev:[/b][nl]А я бы сказал, что это ваша прям критическая ошибка, что не используете запись звонков. Во-первых, могут возникнуть юридические сложности с клиентом, и запись поможет доказать вашу правоту. Во-вторых, вы можете контролировать общение ваших сотрудников с клиентами. Видеть как сотрудник заинтересован в продажах и если что, то принимать меры. Заодно, на примере хорошего общения, обучать новичков. В-третьих, как отмечали выше, по звонкам делается анализ и по оценкам клиентов можно улучшать свой сервис, свои услуги и тд. И ещё много нюансов есть прослушивания звонков, которые имеют большую пользу. Почитайте про них более подробно тут [url]https://takethecake.ru/baza-znaniy/zapis-zvonkov-zachem-slushat[/url] . И я бы рекомендовал таки начать записывать звонки.[/quote]
Svar
Ladda mer
Ladda mer
Redigera erbjudande
Lägg till nivå
Nivåtitel
Nivåpris
Fördelar
Chatt
Chatta utan ljud- och videosamtal
Chatta med ljudsamtal och utan videosamtal
Chatta utan ljudsamtal och med videosamtal
Chatta med ljud- och videosamtal
Direktsändning
Nivåbeskrivning
Nivåbild:
Välj en bild
Ta bort din nivå
Är du säker på att du vill ta bort den här nivån?
Recensioner
Ladda mer
Betala med plånbok
Betalningslarm
Du är på väg att köpa varorna, vill du fortsätta?
Begära återbetalning
Förklara gärna orsaken